יום חמישי, 4 באפריל 2013

איך אתם אוהבים את ה- SALE שלכם?

מתי sale מתחיל ומתי הוא נגמר? כבר הפסקתי לעקוב. 
לעתים נדמה ש"סוף עונה" מתפרס כמעט על כל העונה... במיוחד ברשתות האופנה הגדולות.
אל תבינו לא נכון אני ממש לא מתלוננת, אני אוהבת sale, כולנו אוהבים sale. לא כך?

אציג בפניכם רעיונות שונים להודעה על sale בחנות. 
רעיונות שמצאתי ברשת וכאלה שנתקלתי בהם בשיטוטי בין חנויות.

נתחיל עם שימוש במוצרים הקיימים בחנות.
לפניכם אהילים עליהם הדביקו אותיות, כל אות בנפרד.


                   מתוך: cdiannezweig.blogspot.com 

בתמונה הבאה תוכלו לראות sale לפי קונספט ספציפי, הנחות במחלקת אמבטיה מודפס על מגבות. מקסים בעיני!


                   מתוך: cdwmerchants.blogspot.com

במתחם בזל בתל-אביב נתקלתי בsale הנראה כי נעשה בעבודת יד, חיתוך אותיות מקרטון עטופות בבד או נייר ומעוטרות בסרטי תחרה. יצירתי ביותר!


כשראיתי את השקיות בחלון הראווה של חנות הבגדים "דנה אשכנזי" מאד התלהבתי, טוויסט נחמד ומאד שימושי.
אני מאמינה שזו השקעה לא קטנה לייצר שקיות במיוחד עבור סייל אבל מה שבטוח זה מקורי מאד.




ראוי להזכיר שימוש במדבקות לחלון.
התמונה הבאה היא של מדבקה אשר צילמתי בקניון ארנה בהרצליה.
למרות שקשה לרגש אותי המדבקה הזו גרמה לי להיכנס לחנות.
לכאורה מדבקה פשוטה ובכל זאת העיטורים והצבע משווים לה מראה מאד "שיקי".



באתר של "סטודיו לוקה" תוכלו למצוא מדבקות מוכנות לחלון הראווה במגוון דגמים.
אציג שתי דוגמאות, אחת מהן מתאימה ליום העצמאות הקרב ובא...




אופציה נוספת היא שימוש בחיתוך עץ/MDF 



ובפינת עשה זאת בעצמך:
מצד ימין בובה עטופה בתוויות הנחה ומצד שמאל דוגמא לתצוגת sale ע"י ארגזי קרטון פשוטים. ניתן למלא את החלון בארגזים ועל 4 מהם להדביק או לכתוב את האותיות הרלוונטיות. זה כבר יעשה את העבודה...


                   הבובה מתוך: www.swirlmarketing.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה